09912114522
رینوفای ساخت سایت فروشگاهی

با رینوفای؛ ساخت فروشگاه
اینترنتی رایگانه!😍

هر آنچه که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید 😍

با استفاده از سرویس رایگان فروشگاه ساز آنلاین رینوفای، حتی بدون نیاز به دانش فنی، میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را به سرعت و به سادگی راه بندازید. فقط کافیست که الان ثبت‌نام کنید و با ساخت یک وب‌سایت کامل و جذاب، به سرعت کسب‌وکار دلخواه خود را شکل دهید. از این فرصت بهره‌مند شوید و از فروشگاه ساز رایگان رینوفای برای طراحی حرفه‌ای وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود بهره مند شوید.

loop
یکپارچه و جامع
shopping-bag
فروشگاه اینترنتی
customer-service
پشتیبانی دردسترس
فروشگاه ساز رایگان رینوفای

برای همیشه رایگان

چرا رینوفای؟

چرا با رینوفای سایت بسازید؟

با توجه به اینکه رینوفای یک فروشگاه‌ساز حرفه‌ای و رایگان است، همکاری با آن بسیار آسان و بدون نیاز به دانش فنی می‌باشد. این فروشگاه‌ساز به‌تنهایی تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. علاوه بر این، رینوفای خدماتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد که در جای دیگری نخواهید یافت!

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای رایگانه

با استفاده از فروشگاه ساز آنلاین رینوفای، امکان ساخت سایت به صورت دائمی و رایگان وجود دارد. در این مدت، تمام ویژگی‌های رینوفای را بررسی کرده و در صورت تمایل، یکی از پکیج‌های آن را خریداری کنید

صفر تا ۱۰۰ سایت با ماست

با رینوفای، یک سایت کامل با دامنه اختصاصی، گزینه‌های ارسال متنوع، روش‌های مختلف پرداخت، برنامه ویژه باشگاه مشتریان، هاست نامحدود، ثبت دامنه، و همه پیش‌نیازهای لازم را با پشتیبانی اختصاصی از رینوفای دریافت کنید

بعد از تحویل سایت هم کنارتون هستیم

پس از تحویل سایت، با راهکارهای جذب و نگه‌داری مخاطبان، هوای کسب و کار شما به بهترین حالت خواهد بود. با استفاده از بسته‌های تکمیلی رینوفای، می‌توانید به طور مطمئن به رونق سایت خود اطمینان حاصل کنید

تنوع خدمات ما مساوی قدرت انتخاب شماست

رینوفای، با پکیج‌های گوناگون برای ایجاد فروشگاه اینترنتی و بسته‌های تکمیلی منحصربه‌فرد برای جذب و نگه‌داری مخاطبان، در خدمت شماست. شما فقط بگویید چه نیازی دارید و بقیه را به رینوفای بسپارید، تا کسب‌وکارتان به بهترین حالت ممکن برسد!

فروشگاه ساز رینوفای چه امکاناتی به شما می‌دهد؟

روش های مختلف پرداخت

اتصال به درگاه فروش آنلاین و اعتباری (شارژ حساب کاربریکارت‌به‌کارت، درگاه مستقیم بانکی

روش های متنوع ارسال

پست، پستکس، تیپاکس، الوپیک، پیک شخصی

باشگاه مشتریان

خدمات وفادارسازی مشتری و پنل پیامکی متصل به پنل مدیریت سایت

پشتیبانی اختصاصی

اتصال به دامنه شخصی، اخذ نماد الکترونیک یا نماد اعتماد، اضافه کردن محصول، ثبت درگاه پرداخت و تنظیمات روش ارسال

پنل مدیرتی کاربردی

مدیریت سفارشات از ثبت تا ارسال، ثبت اطلاعات مشتریان، امکان ویرایش محصولات و ظاهر فروشگاه، دریافت گزارش فروش،  امکان ایجاد بخش وبلاگ

حسابداری ابری

اتصال به نرم افزار حسابداری آنلاین متصل به سایت، امکان ایجاد صندوق فروشگاهی و سیستم انبارداری

خدمات طراحی و دیزاین

طراحی بنر و اسلایدر اختصاصی و بنر متحرک، طراحی لوگو

خدمات جذب بازدید کننده

اتصال به ترب، تبلیغات پیامکی هوشمند، تبلیغات ریتارگتینگ، تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید

خدمات سئو

شامل سئوی خودکار صفحات و سازگاری با موبایل و تبلت با بسته های تکمیلی سئو برای افزایش بازدید سایت

سوالات متداول

1. چطور باید با رینوفای سایت بسازم؟

رایگان ثبت نام کنید و یکی از پکیج های ساخت سایت رینوفای را انتخاب کنید. کار های عملیاتی مثل انتخاب اسم دامنه و دریافت نماد اعتماد را به ما بسپارید. ظاهر سایت خود را انتخاب کنیدو محصولاتتون رو روی سایت اضافه کنید. درگاه پرداخت و نحوه ارسال شمارو هم ما ایجاد میکنیم و حالا سایت آماده است.

2. هزینه ساخت سایت با رینوفای چقدره؟

اگر با نحوه کار رینوفای آشنا باشید به موضوع رایگان بودن امکانات ما پی خواهید برد اما اگر بخواهید پکیج ها با امکانات بیشتری رو فعال کنید. باید هزینه اش را بپردازید. در این صفحه در قسمت امکانات فروشگاه ساز میتوانید جزئیات پکیج ها روبخونید  و هر کدوم رو که خواستید انتخاب کنید.

3. از کجا بدونم کدوم پکیج ساخت سایت برای من مناسبه؟

رینوفای چندین مدل پکیج داره اما بهترین و کاربردی ترین پکیج را ما با توجه به نیازمندی های شما با توجه به نوع کسب و کار و حیطه ای که در آن فعالیت میکنید. با روش های تست شده به شما عزیزان معرفی میکنیم.

4. چقدر طول میکشه تا سایتم آماده بشه؟

سایت شما با در نظر گرفتن زمان لازم برای ثبت درگاه پرداخت و دربافت نماد الکترونیک  و بارگزارب محصولات، حدود 1 هفته زمان برای آماده سازی لازم داره. دقت کنید از آماده سازی، پکیج با توجه رعایت یه سری از چهارچوب ها و قوانین شرکت  به طور زمانی نامحدود میباشد. 

5. چطور میتونم با کمک رینوفای مشتری برای سایتم جذب کنم؟

رینوفای کلی بسته های تکمیلی داره که میتونید برای جذب مخاطب و بازدید کننده به سایتتون روش حساب کنید. جزئیات این بسته هارو در قسمت امکانات رینوفای مطالعه کنید.

6. به چه مدارکی برای ساختن سایت نیاز دارم؟

برای ثبت نام در رینوفای، فقط لازمه نام و نام خوانوادگی، کدملی و شماره تماستون رو وارد کنید. ولی برای دریافت نماد الکترونیک و ثبت درگاه پرداخت لازمه اطلاعات حسابتون یا جواز کسب رو هم بهمون بدبد.

7. اگر بخوام ظاهر سایتم ویژه و اختصاصی باشه یا ویژگی های دیگه ای نیاز داشته باشم، رینوفای میتونه بهم کمک کنه؟

بله، اگر نیاز به یه طراحی اختصاصی دارید یا ویژگی هایی مثل نوبت دهی و محاسبه گر قیمت یا قابلیت اتصال به درگاه های کریپتو و… دارید، میتونید از پکیج اختصاصی رینوفای استفاده کنید و یک سایت ویژه دقیقا طبق نیازتون از ما تحویل بگیرید. 

رینوفای ساخت سایت فروشگاهی

با استفاده از سرویس رایگان فروشگاه ساز آنلاین رینوفای، حتی بدون نیاز به دانش فنی، میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را به سرعت و به سادگی راه بندازید. فقط کافیست که الان ثبت‌نام کنید و با ساخت یک وب‌سایت کامل و جذاب، به سرعت کسب‌وکار دلخواه خود را شکل دهید. از این فرصت بهره‌مند شوید و از فروشگاه ساز رایگان رینوفای برای طراحی حرفه‌ای وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود بهره مند شوید.

کليه حقوق محتوای اين سایت متعلق به رینوفای می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و خدمات سایت مجاز و با رضایت کامل ماست.

فرصت را از دست ندهید!
ساخت سایت فروشگاهی رایگان

با تکمیل فرم زیر، امکانات و پیشنهادات ویژه فقط برای شما فراهم می‌شود.